Din luna mai a acestui an, Sever Savanciuc va deveni noul CEO Lowe Group. Anterior acestei schimbări, în ultimul an, el a făcut parte din Consiliul de Administrație al companiei.
Sever preia managementul grupului de la fondatorii Paul Radu și Veronica Savanciuc, aceasta deținând în continuare mandatul de Președinte Lowe Group.
În noul său rol, Sever va superviza echipa de management a agențiilor din grupul Lowe, contribuind la oportunitățile de dezvoltare și la evoluția companiei în următorii ani.
Cine este Sever Savanciuc?
Sever Savanciuc are o experiență solidă în transformare digitală și investiții strategice, dobândită la Allianz X, divizia de venture capital și investiții strategice digitale a grupului Allianz cu sediul în Munchen, Germania.
Cu un interes evident manifestat în zonele de tehnologie, ecosisteme digitale și marketing, el a condus echipe care au creat parteneriate și au investit în companii digitale din fintech, mobilitate, domeniul sănătății și data intelligence, la nivel global. De asemenea, a deținut poziții în consilii de administrație ale mai multor companii, unele cu o valoare de piață de peste 1 miliard de dolari.
Citește și:
„Sunt mândru să preiau leadershipul grupului Lowe, un business construit pe valori în care cred cu tărie: integritate, ambiție și curiozitate. În perioada petrecută ca membru al Boardului, mi s-a consolidat încrederea în valoarea portofoliului nostru de clienți și a echipei noastre, un grup divers, cu puterea și curajul de a inova. În ciuda provocărilor cu care se confruntă, sau poate tocmai de aceea, industria de comunicare este astăzi mai dinamică și mai efervescentă ca oricând. Intru în rolul de CEO cu viziunea unei transformări a grupului Lowe care ne va permite să valorificăm acest dinamism, să generăm inovație reală în relația dintre branduri și consumatorii lor și să fim și în viitor un partener de încredere pentru clienții noștri”, a spus Sever Savanciuc, CEO Lowe Group.
Sever este absolvent al Universității din St. Gallen, Elveția, și al Universității Bocconi din Milano, de unde a dobândit un Master în Strategie și Management Internațional, și deține o diplomă de Bachelor of Science în Management de la Warwick Business School, University of Warwick, UK.
Citește și:
„Acum 30 de ani, împreună cu partenerul meu, Paul Radu, începeam această călătorie într-o industrie practic inexistentă, înființând una dintre primele agenții de publicitate din România. Alături de colegii și clienții noștri, am construit unul dintre cele mai puternice grupuri de pe piață, am inovat, am marcat o serie de premiere în business, am avut curajul să și greșim, am lucrat pentru sute de branduri, iar unii dintre clienți ne sunt alături încă din primul an. Reprezentând un nou model de leadership, Sever vine cu o viziune progresistă despre ce înseamnă viitorul acestui business și cu o energie contagioasă, care ne inspiră. Sub viziunea lui, suntem siguri că Lowe Group își va atinge potențialul maxim”, a menționat și Veronica Savanciuc, Președinte Lowe Group.
Schimbări și la Golin România
Agenția Golin, parte din grupul Lowe, a adus-o în poziția de Director de Creație pe Ioana Munteanu, un creativ cu multă experiență în comunicare și zeci de premii la cele mai importante festivaluri la nivel local și internațional.
Citește și:
În noul rol, Ioana coordonează departamentul de creație, cu scopul de a consolida produsul creativ al agenției și de a le oferi clienților Golin soluții de comunicare integrate, bazate pe insight-uri de consumator.
„De ani buni creația nu mai ține doar de un departament, iar creativitatea este în top 5 skills pe care le caută angajatorii din toate busines-urile. Ca om format într-un departament de creație, dorința de a experimenta cum arată creativitatea în alte locuri a venit firesc. Și nu suntem atât de diferiți, până la urmă: dacă rămânem curioși, neliniștiți, empatici, avem și premisele unor idei bune care să unească pe consumatori cu brandurile. Din această perspectivă, am ajuns unde trebuie, la Golin”, spus Ioana Munteanu, Creative Director, Golin România.
Experiența Ioanei în lucrul cu industrii precum farma, auto, financiar-bancar, FMCG, retail sau CSR a însemnat rezolvarea unor creative briefs din toate ariile comunicării: de la rebranding și lansări de produs la reinventarea comunicării pentru același produs, și de la dezvoltarea de platforme de comunicare socială la amplificări creative ale unor proiecte din sfera corporate.
Citește și:
Ioana a fost desemnată de ADC România copywriter-ul anului 2018 și are în portofoliu numeroase premii la festivaluri precum Eurobest, Cannes Lions, APG Awards, Golden Drum, Effie, AdBlack Sea, Fibra sau Internetics.
„Trăim într-o eră fără precedent, în care industria noastră are o provocare majoră, și-anume nevoia de gândire disruptivă. Captarea atenției nu a fost niciodată atât de importantă, iar soluția creativă este, de multe ori, modalitatea de rezolvare a acestei provocări. Golin a fost prima agenție de PR de pe piața locală care a operat cu Director de Creație in-house, iar astăzi, odată cu venirea Ioanei la conducerea creației noastre, am încredere că vom duce mai departe și mai sus produsul nostru creativ, într-un mod relevant și care să genereze impact pentru clienții noștri”, a afirmat și Roxana Dibă, Managing Director, Golin România.
+
Lowe Group este membru al Interpublic Group of Companies, unul dintre cele mai mari holdinguri de comunicare din lume, împlinește în acest an 30 de ani pe piața românească. Compania a ajuns la 160 de oameni și o cifră de afaceri de peste 45 de milioane de euro.
Citește și:
Grupul reunește agențiile MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic) și Path, divizie nou lansată specializată în analiza și interpretarea datelor cu impact strategic.