Salt Bank a atras peste 100.000 de clienți doar în primele 10 zile, iar până acum a strâns peste 6.000 de idei și feedbackuri venite din partea celor 4.000 de membri ai Comunității Fondatorilor Salt. Banca este probabil cea mai „fierbinte” lansare de pe piața românească din ultimii ani, fiind comparată cu unul dintre cele mai mari fintech-uri globale. Robert Anghel, Chief Business Officer, Salt Bank, numește banca „o Tesla a banking-ului” din punct de vedere tehnologic, dar un și un neobank care a ținut să păstreze interacțiunea umană din Care Center.
Există talent în România: poți să găsești oameni talentați care pot și vor să facă neo-banking. Este mai greu să construiești acea cultură care are dualitatea asta.Tehnologia ajută atâta timp cât nu îți pierzi timpul cu ea. - Robert Anghel, Chief Business Officer, Salt Bank
Salt Bank este unul dintre cele mai ambițioase proiecte bancare din ultimii ani, având un mare succes la public, lucru care s-a datorat și unei campanii de marketing cuprinzătoare. Salt Bank a apărut după ce Banca Transilvania a cumpărat Idea Bank și a trecut instituția financiară printr-un proces de restructurare.
Citește și:
Robert Anghel spune că atuul băncii este modelul acesteia, mai bine zis, combinația dintre banca tradițională, „cu actele la zi la BNR”, dar și tehnologia unui fintech.
„Unele fintech-uri vor să fie globale de la început, așa că le este mai greu să localizeze lucrurile importante din România și să ofere suport. Noi unim ambele părți. Suntem o bancă, respectăm toate regulile ca să avem grijă de banii și încrederea clienților. Pe de altă parte, suntem o tehnologie complet nouă, o Tesla a banking-ului”, a declarat Robert Anghel la Future Banking Summit 2024.
Tehnologia, una dintre cele mai atrăgătoare lucruri la o bancă: „Am făcut 100 de mii de clienți. O bancă mare aduce 30 de mii de clienți pe lună”
Una din strategii pe care Salt Bank a mizat pentru a atrage utilizatori este aceea de a le oferi primilor clienți înrolați statutul de fondator. Acest lucru a sprijinit creșterea numărului de clienți în primele zile de la lansarea băncii.
Citește și:
„Am lansat banca în 12 luni. În primele 10 zile de viață am făcut 100 de mii de clienți. O bancă mare aduce 30 de mii de clienți pe lună. În plus, am adus o echipă de suport complet populată de oameni care reușesc să răspundă în 50 de secunde într-un mod super prietenos la solicitări. Aceasta este o dovada ca tehnologia ține și scaleaza odată cu nevoia clienților”, adaugă Robert Anghel.
Future Banking Summit este un eveniment susținut de Raiffeisen Bank, ING, Mastercard, Iron Mountain, UniCredit Bank, Garanti BBVA, Visa, evrotrust, Banca Transilvania, Infocert - (Gold Partners), Fort, BCR, CEC Bank, Namirial, Inform (Austria Card), NETOPIA Payments, fme România, Alpha Bank, evrixa!, imobiliare.ro, imobiliare finance, Optimizor, Filip & Company, dendrio, BSMP, Advahoo, finshape, Salt Bank - (Silver Partners), cu suportul Exim Banca Românească, matricia, DAAC Digital, Lendox.
Citește și: