România are peste 30 de bănci prezente care „se luptă zilnic cu algoritmii” pentru a mușca o felie cât mai mare de clienți. În cursa pentru a-și crește cota de piață, sistemele digitale ale băncii joacă un rol crucial. Valentina Dragomir, Country Manager la Evrotrust, spune că 70% dintre clienți abandonează procesul de înrolare dacă durează mai mult de 20 de minute.
70% dintre clienți abandonează procesul de înrolare, dacă durează mai mult de 20 de minute. Nimeni nu vrea să piardă clienți, de aceea este necesară o soluție customer friendly, foarte ușor de implementat. Este acest lucru posibil? De multe ori nu, din cauza faptului că furtul de identitate a crescut în ultimii doi ani cu 53%, ceea ce înseamnă că este foarte important procesul de detectare a fraudei. Acest proces trebuie să fie foarte precis și eficient, iar în același timp să ofere o experiență plăcută utilizatorului - Valentina Dragomir Country Manager la Evrotrust
Conform reprezentantului Evrotrust, acestea sunt principalele motive pentru care clienții abandonează banca:
- Înrolarea durează prea mult;
- Procesul poate părea că invadează intimitatea prin solicitarea prea multor informații personale;
- Nu este suficient de user friendly;
- Griji legate de securitate.
”Au fost multe tentative de atac la adresa băncilor în ultima perioadă de aceea fiecare banca și-a pus problema dacă vrea un client cu orice preț prin simplificarea procesului de înrolare, prețul fiind sacrificarea securității tehnologiilor digitale utilizate.”
Citește și:
Provocările băncilor:
- Procesul este prea lent și anevoios;
- Colectarea incompletă sau eronată a informațiilor;
- Securitate insuficientă;
- Probleme de comunicare între bancă și client;
- Posibile probleme tehnice ale echipamentelor.
Evrotrust a fost înregistrat oficial ca furnizor de servicii de identificare electronică de către Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR). Astfel, Evrotrust este înscris în lista de terți autorizați pentru verificarea la distanță a identității prin mijloace video. Această recunoaștere îi permite companiei să ofere servicii de identificare electronică în România.
Future Banking Summit este un eveniment susținut de Raiffeisen Bank, ING, Mastercard, Iron Mountain, UniCredit Bank, Garanti BBVA, Visa, evrotrust, Banca Transilvania, Infocert - (Gold Partners), Fort, BCR, CEC Bank, Namirial, Inform (Austria Card), NETOPIA Payments, fme România, Alpha Bank, evrixa!, imobiliare.ro, imobiliare finance, Optimizor, Filip & Company, dendrio, BSMP, Advahoo, finshape, Salt Bank - (Silver Partners), cu suportul Exim Banca Românească, matricia, DAAC Digital, Lendox.
Citește și: