Dar la ce trebuie să fii atent când alegi cine are grijă de digitalizarea proceselor? Un exemplu este dat de Fintech OS și ProCredit, care spun că, așa ca în orice relație, cel mai important element a fost comunicarea. Lidia Cîrstei, Senior Vice President Product & Operations la FintechOS, a explicat, la conferința Future Banking Summit 2025, importanța parteneriatului în implementarea soluțiilor digitale.

„Cred că important într-un parteneriat între o companie de tehnologie și o instituție financiară nu este doar înțelegerea strategiei pe care clientul respectiv o are și gama de servicii și produse pe care i le adresezi, dar este important și modalitatea în care decizi să lucrezi împreună și să asculți partenerul ăla de implementare, dacă apreciați că el știe poate anumite lucruri, a le face mai bine, pentru că are niște experiențe”, explică reprezentanta FintechOS.

Cum contribuie FintechOS la digitalizarea Procredit Bank?

ProCredit Bank face parte dintr-un proces amplu de modernizare la nivel de grup, menit să digitalizeze serviciile pentru persoane fizice și IMM-uri în mai multe țări. Obiectivul este simplu: o experiență bancară mai rapidă și adaptată cerințelor locale.