Cei 50.000 de utilizatori Beez au realizat pana in acest moment tranzactii in valoare totala de aproximativ 800.000 de euro, pentru care au primit cashback de peste 27.000 de euro. Cea mai mare suma pe care un utilizator a obtinut-o prin intermediul functiei cashback s-a ridicat la 200 de euro si a fost oferita pentru achizitionarea unei componente auto. In luna ianuarie a acestui an, cel mai mare volum de comisioane obtinut de utilizatori, 30%, a provenit in urma vacantelor cumparate de pe Booking.com, pe locul doi situandu-se AliExpress.

“Categoria care a adus cel mai mare volum al comisioanelor in luna ianuarie a fost cea dedicata vacantelor. In jur de 30% dintre comisioanele oferite prin intermediul componentei de cashback au venit de la Booking.com, platforma fiind urmata pe pozitia a doua, cu 20%, de catre AliExpress, unde sunt inregistrate cele mai multe tranzactii, 250 pe zi, insa multe dintre ele au valori mici”, precizeaza Vasile Tamas, co-fondator Beez.

Prin intermediul functionalitatii “”sweet deals””, ce iti ofera acces la produse reduse considerabil daca alegi sa le achizitionezi din banii economisiti in aplicatie, 3 dintre dintre utilizatori au intrat in posesia iPhone-urilor Xs puse la bataie de catre Beez.