Compania poloneză PayPo anunţă lansarea pe piaţa din România şi dă startul integrării cu Modivo.ro.

Obiectivul PayPo este de a oferi clienţilor magazinelor online o metodă alternativă de plată accesibilă. Această metodă le oferă un interval de 30 de zile în care pot face plata. Astfel, clienţii primesc produsele şi decid dacă îşi doresc să le păstreze, înainte de a le achita, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.

Prin intermediul metodei de plată PayPo, clienţii magazinelor online care aleg această opţiune au posibilitatea de a amâna plata pentru produsele din comandă cu până la 30 de zile, fără costuri suplimentare. Astfel, clienţii pot decide, în confortul casei lor, după ce au primit cumpărăturile şi au încercat produsele, dacă păstrează produsele şi fac plata către PayPo. În plus, în cazul unui retur fondurile aferente plăţii nu vor fi blocate.

„Nouă din zece clienţi care cumpără folosind PayPo ca metodă de plată revin pentru o comandă următoare. Observăm creşteri ale vânzărilor în toate industriile care au implementat soluţia noastră, în special în fashion şi footwear", explică Radoslaw Nawrocki, CEO PayPo.

Pentru magazinele online, integrarea cu PayPo oferă o modalitate de plată alternativă clienţilor, prin care îşi pot achita comenzile, generând o creştere a nivelului de loialitate a cumpărătorilor dar şi a indicatorilor principali de performanţă pentru business-urile din e-commerce. Compania poloneză raportează creşteri de până la 30% a valoarii medii a comenzilor şi o scădere cu până la 20% a ratei de abandon a coşului de cumpărături în magazinele online care oferă clienţilor lor metoda de plată PayPo.

Fondată în 2016 de către Radoslaw Nawrocki (Founder & CEO PayPo), compania fintech PayPo este leader de piaţă în Polonia, deţinând o cotă de piaţă de peste 80%, modalitatea de plata PayPo fiind deja folosită de peste 25.000 de magazine online, cu peste 800.000 de conturi active de clienţi. PayPo plănuieşte să investească 50 milioane de euro în următorii ani în extinderea pe piaţa din Europa Centrală şi de Est, extindere ce va începe cu piaţa din România.