myPOS a lansat un magazin în Bucureşti, la trei ani de la introducerea soluţiilor sale de plată omni-canal pentru întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) din România.
myPOS este un fintech britanic care le oferă comercianţilor posibilitatea de decontare instantanee a fondurilor fără costuri suplimentare,
Magazinul deschis în Bucureşti, situat în Grand Offices Building de pe Calea Floreasca nr. 55, se alătură locațiilor myPOS din Europa, printre care cele din Amsterdam, Anvers, Milano, Paris, Roma, Lisabona, Londra şi Viena.
Inițial, compania și-a început activitatea în Bulgaria, iar scopul ei este să fie prezentă în toate marile oraşe europene.
„Ajutăm deja comercianții din peste 30 de țări să se dezvolte și este timpul ca și mai multe IMM-uri din România să beneficieze de cele mai noi instrumente de tip fintech. Acesta este motivul pentru care recent am făcut investiții în noi spații și în mai mulți angajați în România. Peste 4.000 de comercianți se bazează deja pe myPOS pentru că, spre deosebire de concurenții noștri, suntem singurul furnizor de soluții de plată care oferă decontare instantanee a fondurilor fără costuri suplimentare. Oferim, de asemenea, mobilitate totală prin intermediul unei cartele SIM gratuite, care vine cu fiecare terminal POS, și prin intermediul numeroaselor noastre soluții și instrumente gratuite care permit comercianților să accepte plăți oriunde - în magazin, online și în deplasare. În plus, cu myPOS, comercianții pot beneficia de consultanță gratuită din partea personalului nostru în showroom-urile noastre”, a spus Laura Pup, Country Manager myPOS România.
Odată cu inaugurarea magazinului din București şi extinderea biroului său, condus de Laura Pup, care s-a alăturat echipei la începutul anului 2022, myPOS îşi consolidează prezenţa pe piaţa locală.
Citește și:
Fintech-ul myPOS a fost lansat în 2014 şi de atunci a conceput o gamă largă de produse şi servicii de plată. Portofoliul companiei include dispozitive POS multifuncţionale la preţuri accesibile.
Cu un dispozitiv myPOS, un comerciant poate accepta toate metodele de plată - carduri cu cip, pin, magnetice şi cu bandă de la operatori mondiali precum Visa, Mastercard, JCB și Amex, dar şi de la scheme de plată europene, printre care Bancontact şi iDEAL.
Terminalele myPOS sunt echipate cu o cartelă de date gratuită, concepută exclusiv pentru aceste dispozitive, care asigură conectivitate mobilă 24/7/365.
„myPOS își accelerează expansiunea cu obiectivul de a fi prezent în toate orașele europene importante, pentru că ne propunem să fim mai aproape de comercianții noștri. În plus, Bucureștiul este una dintre piețele emergente pentru plățile cu cardul din Europa, așa că a fost o decizie firească să ne extindem prezența aici. De asemenea, ne străduim să oferim tuturor companiilor, indiferent de mărimea lor, șansa de a utiliza noile tehnologii și de a rezolva rapid provocările legate de plăți. Facem acest lucru oferind o platformă de business cu toate instrumentele necesare pentru a primi banii în câteva secunde, a gestiona fondurile cu un cont de comerciant, a urmări plățile în deplasare cu o aplicație mobilă, a plăti cheltuielile companiei cu un card de afaceri gratuit și multe altele. myPOS poate ajuta cu siguranță afacerile din România să își simplifice operațiunile zilnice și să își accelereze creșterea”, a afirmat Maxim Kochnev, CFO myPOS.
În România, în primele trei luni ale acestui an, numărul de terminale utilizate a crescut cu aproape 70%. myPOS se așteaptă ca terminalele operate de companie în țară să depășească în curând 5.000. Tranzacțiile pe platforma myPOS au crescut, de asemenea, cu 75% față de anul precedent, ajungând la 2,5 miliarde de euro.
Citește și:
myPOS este un fintech ce oferă soluții de plată în magazin, online și on the go pentru IMM-urile din Spațiul Economic European, Elveția și Marea Britanie. În prezent, clienții fintech-ului au depășit 150.0000 de companii din peste 30 de țări europene.
Platforma myPOS oferă microîntreprinderilor și IMM-urilor instrumentele necesare pentru a accepta plăți și pentru a gestiona diverse aspecte ale afacerii lor, inclusiv vânzarea la distanță, accelerarea fluxului de numerar și utilizarea comerțului electronic.
Sursă foto: myPOS