Dupa ce luna trecuta Inditex, cel mai mare competitor al H&M, anunta ca planuieste sa-si vanda online toate brandurile pana in 2020, inclusiv in piete in care nu detine magazine si ca incepe sa ia masuri in acest sens, a venit randul retailerului suedez sa anunte noutati. H&M a incheiat un parteneriat cu procesatorul de plati online Klarna pentru a-si simplifica operatiunile de livrare si retur, precum si pentru a combina platile din magazinele fizice, cele online si cele efectuate pe mobile.

Dupa cum a declarat un purtator de cuvant al Klarna pentru Financial Times, H&M a platit 20 milioane dolari pentru mai putin de 1% din compania fintech Klarna. Platforma digitala Klarna va fi folosita pe toate canalele H&M si va integra in continuare atat magazinele digitale, cat si cele fizice ale retailerului, dupa cum au declarat cele doua companii intr-un comunicat.

Parteneriatul cu H&M este cel mai mare parteneriat al companiei tech, dupa dealuri asemanatoare cu retailerul britanic Asos si gigantul de mobila IKEA. Parteneri0taul H&M – Klarna se intinde in 14 tari europene, printre care Marea Britanie si Suedia, a mai declarat purtatorul de cuvant al companiei tech.

About

Team

Echipa Future Banking aduce cititorilor noutăți legate de inovațiile sau tendințele din domeniu, explicate în detaliu. Vrem să vă familiarizați cu digital bankingul, fintech-uri... Mai multe despre autor