Dupa ce luna trecuta Inditex, cel mai mare competitor al H&M, anunta ca planuieste sa-si vanda online toate brandurile pana in 2020, inclusiv in piete in care nu detine magazine si ca incepe sa ia masuri in acest sens, a venit randul retailerului suedez sa anunte noutati. H&M a incheiat un parteneriat cu procesatorul de plati online Klarna pentru a-si simplifica operatiunile de livrare si retur, precum si pentru a combina platile din magazinele fizice, cele online si cele efectuate pe mobile.
Dupa cum a declarat un purtator de cuvant al Klarna pentru Financial Times, H&M a platit 20 milioane dolari pentru mai putin de 1% din compania fintech Klarna. Platforma digitala Klarna va fi folosita pe toate canalele H&M si va integra in continuare atat magazinele digitale, cat si cele fizice ale retailerului, dupa cum au declarat cele doua companii intr-un comunicat.
Parteneriatul cu H&M este cel mai mare parteneriat al companiei tech, dupa dealuri asemanatoare cu retailerul britanic Asos si gigantul de mobila IKEA. Parteneri0taul H&M – Klarna se intinde in 14 tari europene, printre care Marea Britanie si Suedia, a mai declarat purtatorul de cuvant al companiei tech.