A treia editie a raportului se bazeaza pe un studiu online derulat in randul a peste 27.000 de consumatori activi in mediul digital din 27 de piete. Anul acesta, studiul a inclus si 1.000 de intreprinderi mici si mijlocii (IMM) care utilizeaza servicii FinTech, provenind din China, SUA, Regatul Unit, Africa de Sud si Mexic.

„Industria FinTech a crescut si s-a maturizat. Rata de adoptare creste mai repede decat s-a anticipat. Unul dintre motivele de crestere puternica este faptul ca firmele de servicii financiare traditionale s-au angajat in competitie la scara larga”, spune Gary Hwa, presedinte executiv EY Global Financial Services Markets si coordonator EY Asia-Pacific Financial Services.

Transferurile de bani si serviciile de plata amplifica familiarizarea cu serviciile FinTech

La nivel global, in medie, 89% dintre consumatori au cunostinta despre existenta in magazinele de aplicatii a platformelor de plata pentru telefoane mobile si 82% stiu despre sistemele de plata intre utilizatori si despre transferurile de bani nebancare. Disponibilitatea acestor servicii FinTech este si mai mare atat in India, cat si in China, unde 99,5% dintre consumatori stiu de existenta sistemelor de transfer de bani si de plati cu telefonul mobil, se arata in raport.

About

Team

Echipa Future Banking aduce cititorilor noutăți legate de inovațiile sau tendințele din domeniu, explicate în detaliu. Vrem să vă familiarizați cu digital bankingul, fintech-uri... Mai multe despre autor