A treia editie a raportului se bazeaza pe un studiu online derulat in randul a peste 27.000 de consumatori activi in mediul digital din 27 de piete. Anul acesta, studiul a inclus si 1.000 de intreprinderi mici si mijlocii (IMM) care utilizeaza servicii FinTech, provenind din China, SUA, Regatul Unit, Africa de Sud si Mexic.

„Industria FinTech a crescut si s-a maturizat. Rata de adoptare creste mai repede decat s-a anticipat. Unul dintre motivele de crestere puternica este faptul ca firmele de servicii financiare traditionale s-au angajat in competitie la scara larga”, spune Gary Hwa, presedinte executiv EY Global Financial Services Markets si coordonator EY Asia-Pacific Financial Services.

Transferurile de bani si serviciile de plata amplifica familiarizarea cu serviciile FinTech

La nivel global, in medie, 89% dintre consumatori au cunostinta despre existenta in magazinele de aplicatii a platformelor de plata pentru telefoane mobile si 82% stiu despre sistemele de plata intre utilizatori si despre transferurile de bani nebancare. Disponibilitatea acestor servicii FinTech este si mai mare atat in India, cat si in China, unde 99,5% dintre consumatori stiu de existenta sistemelor de transfer de bani si de plati cu telefonul mobil, se arata in raport.