Clienții Exim Banca Românească care utilizează e-ximBanking - aplicația de mobile banking a băncii - au acum acces în timp real la informații privind activitățile și securitatea contului lor odată cu lansarea serviciiului gratuit de notificări push pe dispozitivele mobile.
Astfel, după efectuarea unei tranzacții, utilizatorul primește notificare pe telefonul mobil cu detaliile tranzacției, precum data și ora efectuării acesteia, suma, moneda în care a fost făcută operațiunea, destinația plății. Serviciul permite și transmiterea de notificări legate de plățile programate sau recurente, dar și info referitoare la expirarea depozitelor sau data următoarei rate scadente pentru credite. Cât privește securitatea contului, clienții băncii primesc informații legate de datele de logare și valabilitatea parolei și sunt notificați dacă s-a depășit numărul de încercări nereușite de logare sau de schimbare a parolei de utilizator. Dacă ultilizatorul accesează notificarea, acesta îl redirecționează automat către aplicația de mobile banking unde găsește toate informațiile financiare relevante.
Citește și:
Pentru a primi notificări despre activitatea pe cont și despre depozite și credite, utilizatorul trebuie să le activeze din aplicația de mobile banking – Setări/Notificări, notificările de securitate fiind activate default.
Serviciiului de notificări push este destinat atât persoanelor fizice, cât și companiilor care utilizează aplicația de mobile banking - e-ximBanking. Aplicația este disponibilă gratuit în Google Play și App Store și oferă utilizatorului o gamă largă de opțiuni – acces nelimitat la conturi, posibilitatea de a efectua plăți și transferuri către alte conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanțelor.
Lansarea serviciului de notificări push este parte a procesului accelerat de transformare digitală a Exim Banca Românească care a inclus până în prezent schimbarea interfeței pentru internet banking precum și lansarea aplicației de mobile banking - e-ximBanking atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice, și a platformei de înrolare 100% online e-bancamea.ro pentru acces la un pachet complet de produse si servicii: cont curent în lei, card de debit, serviciul SMS Alert și Internet Banking. La acestea se adaugă introducerea în portofoliul de servicii a portofelelor digitale Apple Pay și Google Pay care permit efectuarea de plăți contactless rapide și sigure cu telefonul mobil, fără a fi necesară prezența fizică a cardului. În plus, clienții Exim Banca Românească au posibilitatea de a retrage cash contactless de la bancomat cu telefonul mobil, fără a mai fi necesară introducerea cardului în ATM.
Citește și: