"Electrica Furnizare se delimitează de orice mesaj trimis clienţilor săi care îndeamnă la efectuarea plăţii prin accesarea de link-uri. Electrica Furnizare nu a solicitat şi nu va solicita, prin intermediul aplicaţiilor de mesagerie şi/sau SMS, realizarea de plăţi prin accesarea de link-uri, compania încurajând clienţii să utilizeze canalele oficiale de plată, cunoscute şi promovate constant în rândul acestora: MyElectrica, ATM-uri, terminale de plată, internet banking, virament bancar, agenţiile şi sucursalele băncilor partenere, punctele de plată Paypoint, centrele de plată un-doi ale Mobile Distribution, serviciul Westaco Express. Toate modalităţile de plată a facturilor emise de Electrica Furnizare pot fi consultate pe site-ul oficial", se menţionează într-un comunicat al companiei, remis Agerpres.

Pentru a evita să devină victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, Electrica Furnizare le recomandă clienţilor săi următoarele: să nu ia în considerare şi să nu acceseze link-uri de plată sugerate în comunicări transmise prin aplicaţii de mesagerie şi/sau SMS şi să nu introducă date cu caracter personal sau să efectueze plăţi în pagini nesecurizate.

O pagină securizată se poate identifica căutând simbolul sub formă de lacăt închis, afişat de browser-ul utilizat, precum şi prezenţa literei "s" (reprezentând termenul "secure" - în condiţii de siguranţă) la începutul adresei site-ului: "https://". Aceste elemente indică utilizarea de către site a unei conexiuni securizate, astfel încât informaţiile despre tranzacţie nu sunt divulgate către terţi. Dacă aceste elementele nu sunt disponibile, plata trebuie abandonată, atrage atenţia Electrica.