„Față de acum trei ani și jumătate când am început noi popularizarea metodei de plată «Buy Now, Pay Later» în România, acum se discută (în conferințe de profil – n.r.) chiar și în paneluri care nu au legătură cu ea. Ca variantă de plată, această metodă crește semnificativ valoarea coșului de cumpărături, cu un minimum 60-70%, dar avem și cazuri, la anumiți retaileri, în care s-a înregistrat o creștere de peste 300%”, a declarat Alexandru Balaci, în cadrul conferinței ecomTEAM – Fashion, organizată de Wall-Street.ro.
Potrivit acestuia, impactul metodei „Buy Now, Pay Later” în valoarea coșului de cumpărături depinde de dimensiunea retailerului.
„Dacă este vorba de un retailer care are un coș mediu de 200 – 300 de lei, se poate ajunge fără probleme la o creștere de 300% cu ajutorul metodei Buy Now, Pay Later. În cazul unui retailer care are un coș mediu de 1.500 – 2.000 de lei, creșterea va fi de 60-70%, poate 90%”, a mai explicat reprezentantul fintech-ului Mokka România.