ShopSmart este disponibilă direct în aplicația de mobile banking a UniCredit Bank, SmartBanking, oferind clienților beneficii sub forma ofertelor de tip cashback de la parteneri locali și internaționali.

„Lansarea parteneriatului cu UniCredit Bank în România este un pas important pentru noi pe piața locală, fiind a doua bancă cu care avem o colaborare aici, după lansarea programului George Moneyback împreună cu BCR în 2021. Vedem în continuare un interes crescut din partea altor bănci din piață pentru platforma noastră ce oferă clienților un mai bun value proposition și crește engagement-ul lor cu banca. În același timp, comercianții noștri parteneri vor ajunge cu ofertele lor la un număr mai mare de clienți, cu un mecanism de marketing bazat pe rezultate, ceea ce îi va ajuta să își îndeplinească obiectivele prin campanii mai eficiente. Avantajul soluției noastre e dat de posibilitatea de a ținti precis clienții, pe baza comportamentelor lor reale de consum și atribuire exactă a unui canal digital în magazine fizice – ambele caracteristici fiind unice acestui canal de marketing,” a spus Ondrej Knot, Co-Founder & CEO Dateio.

Noua tehnologie de la Dateio oferă clienților băncii o experiență superioară, permisă prin capacitățile de analiză avansată a datelor. Dateio colaborează în prezen cu 10 instituții financiare internaționale care îi permit să ajungă cu ofertele comercianților parteneri la 1,2 milioane de clienți în România și peste 3,5 milioane în Europa Centrală și de Est.