Veniturile Austriacard Holdings au crescut, în primul semestru din 2023, cu 32,1% față de perioada similară a lui 2022, ajungând la 181,2 milioane de euro.

Creșterea s-a datorat soluțiilor de plată, dar și a contribuției participației majoritare achiziționate recent într-o afacere de servicii poștale din România.

Compania a anunțat creșteri pe toate piețele în care este prezentă. Astfel, în Europa de Vest, țările nordice și America au înregistrat o creștere a veniturilor cu 30,4%, ajungând la 68,2 milioane de euro. În același timp, în Europa Centrală și de Est și DACH, veniturile au crescut cu 19,7%, ajungând la 84,5 milioane de euro, iar în Turcia, Orientul Mijlociu și Africa au crescut cu 74,7%, ajungând la 32,0 milioane de euro. 

„Pentru a valorifica mai bine scara și raza de acțiune extinse, precum și portofoliul îmbunătățit de soluții pe care ni le-au adus recentele achiziții de succes, am procedat la reorganizarea strategică a grupului pe zone geografice. Am integrat piețele majore pe care operăm (Europa Centrală și de Est și DACH - Europa de Vest, Nordica și America - Turcia, Orientul Mijlociu și Africa) în grupuri separate, fiecare dintre acestea fiind condus de un EVP, membru al Consiliului de Administrație. [...] În plus față de creșterea organică puternică, vom lua în considerare achiziții selective de tip bolt-on care ar putea să ne îmbunătățească portofoliul, în concordanță cu strategia noastră declarată de a deveni un lider internațional în domeniul soluțiilor de plată, al gestionării securizate a datelor și al tehnologiilor digitale", a spus Panagiotis Spyropoulos, Vicepreședinte al Consiliului de Administrație al ACAG și CEO al grupului.

Profitul net a crescut cu 156,8%, la 12,3 milioane de euro, îmbunătățind marja la 6,8%, față de 3,5% în semestrul de anul trecut, datorită unor ajustări semnificativ mai puține față de S1 2022.