Credit Europe Bank marchează un pas important înspre digitalizarea serviciilor sale prin lansarea noii aplicații de mobile banking monet, o soluție eficientă și sigură care le permite clienților să-și gestioneze conturile, cardurile și tranzacțiile financiare de oriunde, prin intermediul dispozitivelor mobile.
Aplicația de mobile banking monet se adresează atât clienților persoane fizice, cât și juridice, și se poate descărca ușor din App Store sau Google Play. Campania de lansare este însoțită de un set de oferte exclusive.
Clienții care descarcă și activează aplicația pot beneficia, până la finalul acestui an, de trei rate suplimentare atunci când folosesc cardurile de credit CardAvantaj pentru cumpărături de peste 1.000 de lei, zero comision pentru transferurile interbancare, indiferent de moneda în care sunt efectuate transferurile în aplicație, +0,5% extra dobândă față de dobânda standard pentru depozitele deschise din aplicație la orice sumă sau valută și 5% dobândă pentru conturile de economii în lei, indiferent de soldul contului.
Citește și:
„Digitalizarea serviciilor oferite de Credit Europe Bank prin soluții eficiente și sigure reprezintă o prioritate. Astfel, prin intermediul monet, clienții Credit Europe Bank vor beneficia de acum de avantaje exclusive și vor accesa o gama largă de opțiuni pentru a își administra mai ușor fondurile și cardurile existente. monet este un instrument ușor de utilizat, ce le oferă control utilizatorilor asupra finanțelor personale din conturile Credit Europe Bank oriunde se află și oricând au nevoie”, spune Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.
Noua aplicație monet completează actuala soluție mobilă AVANTAJ2go pentru gestionarea cardurilor pe care Credit Europe Bank o pune la dispoziția clienților săi.