CEC Bank a obţinut acreditarea de la Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) pentru procesul digital de accesare a produselor bancare de la distanţă, cu identificare video, în baza noilor prevederi legale.

Oferta de produse şi servicii bancare ce pot fi accesate 100% online prin magazinul bancar CEC-IN a fost completată cu produse noi: pachetul de cont bancar Smart, pachetul de cont bancar Premium şi, în plus, a fost adăugată şi posibilitatea de actualizare a datelor 100% online. Noile produse vin în completarea ofertei existente, care include pachetul de cont bancar „Bun venit", carduri de credit, împrumuturi de nevoi personale ce pot fi accesate 100% online, cu zero drumuri la bancă.

„Am fost prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare. Am continuat să dezvoltăm magazinul online bancar CEC-IN şi azi avem un portofoliu complet de servicii bancare pentru persoane fizice care pot fi accesate 100% online: de la conturi şi carduri, la mobile banking şi produse de creditare: carduri de credit, credite de nevoi personale, preaprobare pentru creditele de nevoi cu ipotecă. Prin diversificarea ofertei de conturi bancare disponibile online, clienţii pot alege acum între pachete de servicii basic şi pachete premium - adaptate nevoilor şi obiceiurilor de consum", spune Bogdan Neacşu, director general CEC Bank.

Pachetul Smart include toate serviciile necesare pentru operaţiunile de zi cu zi (cont, card, internet şi mobile banking, alerte SMS), cu zero comision lunar de administrare, dacă clientul are încasări cel puţin egale cu salariul minim pe economie. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări şi pentru primele cinci plăţi interbancare în lei efectuate în fiecare lună prin canalele digitale.

Pachetul Premium este un pachet up market, care, pe lângă toate serviciile necesare operaţiunilor de zi cu zi (cont, card Visa Gold, internet şi mobile banking), include şi servicii VIP: asigurări de călătorie, acces în lounge-urile aeroporturilor, cash back pentru tranzacţiile la comercianţi. Nu se percep comisioane la retragerile la ATM, la încasări şi nici la plăţi interbancare efectuate în lei, efectuate prin canalele digitale.

Actualizarea datelor personale este un proces prin care toţi clienţii trebuie să treacă periodic, pentru a putea utiliza serviciile bancare în condiţii de siguranţă. Din luna august, clienţii Băncii îşi pot actualiza datele 100% online, în câteva minute direct de pe cec.ro.

Foto: Dreamstime