Platforma profesională de eCommerce-as-a-service CloudCart, recent lansată pe piața locală, are în plan extinderea cotei de piață din Europa Centrală și de Est (ECE) și atragerea a până la trei milioane de euro într-o rundă de finanțare pre-Series A.
Planul vizează consolidarea poziției CloudCart în domeniul comerțului online și dezvoltarea afacerilor online în regiune.
Potrivit reprezentanților companiei, ECE reprezintă o piață de comerț electronic dinamică, dar insuficient deservită, regiunea înregistrând rate de creștere a vânzărilor mai mari decât multe țări din Europa de Vest, valoarea totală a pieței de comerț electronic B2C din ECE depășind 70 de miliarde de dolari, potrivit statista.com.
Printre actualii investitori ai CloudCart se numără Elevator Ventures, entitatea de venture capital a Raiffeisen Bank International (RBI), New Vision 3 (NV3), cu sediul în Bulgaria și Shtilian Shishkov, fondator Sportal Media Group.
Citește și:
„Experiența în eCommerce de peste 18 ani ne-a ajutat să înțelegem mult bine modul în care funcționează piața. Scopul nostru este să creăm nu doar magazine, ci afaceri online de succes. Având în vedere creșterea accelerată a veniturilor noastre, suntem determinați să continuăm să oferim soluții de eCommerce de înaltă calitate și să ne extindem atât prin portofoliul de clienți, cât și prin numărul de țări în care activăm. Prin angajamentul nostru constant față de inovație și experiența dobândită, suntem pregătiți să ne consolidăm poziția de lider pe piața ECE", a spus Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.
Fondurile obținute vor fi folosite pentru accelerarea dezvoltării și extinderii capacității CloudCart pe piața ECE, pentru a sprijini clienții și partenerii din fiecare zonă în care activează compania. Prin extinderea în regiune, CloudCart va permite companiilor să-și creeze și să-și gestioneze magazinele online fără a fi nevoie de cunoștințe tehnice avansate sau investiții masive în infrastructură.
Citește și:
Modelul unic al companiei, eCommerce-as-a-service, ce presupune un ecosistem complet de soluții care ajută comercianții să crească, de la zona de marketing și vânzări, până la administrarea afacerii, plasează CloudCart în centrul operațiunilor de afaceri eCommerce ale clienților săi.
Mai mult, abordarea Cloudcart implică stabilirea de parteneriate strategice cu jucători locali de încredere în etapa inițială a intrării pe o nouă piață, cum ar fi furnizorii de servicii de plată, companiile de livrare și sistemele ERP, printre alții.
Acest model a permis companiei să înregistreze rate de abandon mult mai mici decât jucătorii mari la nivel global, de doar 13% în cazul CloudCart.
+
CloudCart este o platformă de e-commerce fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria. De la înființare, CloudCart a crescut rapid și a devenit una dintre cele mai populare platforme de e-commerce din Europa de Est.
Citește și:
În prezent, compania activează pe 7 piețe regionale, iar pe platformă activează peste 1500 de firme, majoritar din industrii precum tehnologie, fashion și beauty.
Foto: Pexels