OTP Bank România lansează o nouă campanie, prin care atât persoanele fizice, cât și antreprenorii beneficiază de zero costuri pe întreaga durată de valabilitate a contractelor semnate în cadrul campaniei. Oferta de primăvară este disponibilă și 100% online pentru ambele categorii de clienți.

„Consumul de servicii bancare online continuă această tendință de creștere puternică, odată cu creșterea numărului de clienți care adoptă și migrează treptat către zona digitală, generând noi recorduri de tranzacții. Campania cu zero costuri este modul în care noi susținem an de an această nevoie a clienților noștri pentru soluții bancare eficiente. Astfel, vrem să îi asigurăm că pe parcursul procesului de vânzare în care suntem implicați experiența lor bancară nu se va schimba, iar până la finalizarea tranzacției suntem concentrați pe furnizarea de soluții bancare eficiente și accesibile. Avem de partea noastră performanța financiară a anului trecut și o echipă devotată să ofere servicii de înaltă calitate, astfel încât clienții OTP Bank România să poată beneficia de cele mai atractive oferte”, a spus Roxana Hidan, Director General Adjunct și coordonator al Diviziei de Afaceri, OTP Bank România.

Între timp, Consiliul Concurenţei analizează tranzacţia prin care Banca Transilvania intenţionează să preia companiile OTP Bank România.

Ce aduce nou campania?

În cadrul campaniei, desfășurată în perioada 15 aprilie – 28 iunie, clienților persoane fizice le este oferit pachetul de produse și servicii bancare OTP Lejer, care include: conturi curente fără comisioane, card de debit fără costuri, retrageri numerar nelimitate fără taxe la orice ATM din România, precum și primele două retrageri lunare gratuite de numerar de la orice ATM din străinătate. În plus, nu există costuri de administrare pentru SmartBank și OTPdirekt, iar alertele SMS pentru primirea de bani sau efectuarea plăților cu cardul, mobilul sau prin OTPdirekt sunt și ele gratuite.

Clienții noi persoane fizice care doresc să beneficieze de avantajele campaniei, pot aplica direct în sucursalele OTP Bank până pe 31 mai 2024 sau online aici până la data de 28 iunie 2024. Tot până la 28 iunie, clienții trebuie să încaseze minim 100 de lei în contul curent în lei deschis în cadrul pachetului.

Campania Primăvara cu ZERO costuri pentru Antreprenori, desfășurată în perioada 15-28 aprilie 2024, este adresată persoanelor juridice, indiferent de forma de organizare, care nu au mai fost și nu sunt în prezent clienți OTP Bank.

Pentru a beneficia de avantajele acestei oferte, antreprenorii au posibilitatea de a se înscrie pe website-ul dedicat, unde au la dispoziție două opțiuni: fie completează formularul online de înscriere și vor fi contactați, sau își pot deschide contul 100% online, cu condiția îndeplinirii criteriilor de eligibilitate.

Noii clienți vor beneficia de: Cont curent cu zero costuri, oricâte conturi, indiferent de valută; număr nelimitat de plăți interbancare în lei, gratuite, efectuate prin OTPdirekt și SmartBank; abonament OTPdirekt gratuit pentru un utilizator; card debit Visa Business în lei - emitere şi administrare gratuită; o aplicatie Soft POS, pentru care se aplică un comision de doar 0,70% comision la procesarea tranzacțiilor prin Soft POS, indiferent de rulaj.

+

Banca Transilvania a semnat, în 9 februarie 2024, contractul pentru achiziţionarea a 100% din acţiunile OTP Bank România, precum şi a altor companii din Grupul OTP România, inclusiv OTP Asset Management SAI şi OTP Leasing România IFN, preţul total al tranzacţiei ridicându-se la 347,5 milioane de euro.

Din 2004, OTP Bank din Ungaria a fost acţionarul semnificativ al OTP Bank România. OTP Bank România are 2,64% cotă de piaţă în funcţie de active, aproape 420.000 de clienţi persoane fizice, peste 22.000 de clienţi Corporate şi IMM, 1.800 de angajaţi şi 96 de sucursale.