CEC Bank a înregistrat anul trecut o creştere de circa 2,4 ori a valorii tranzacţiilor derulate prin Mobile Banking, în timp ce numărul total de clienţi a crescut cu 63%.

CEC Bank a continuat procesul de digitalizare şi în anul 2022, implementând noi facilităţi pentru utilizatorii de Mobile Banking, respectiv acordarea de credite online direct din aplicaţie, gestionare carduri virtuale Multicurrency şi deschidere/închidere conturi curente în alte valute asociate acestui tip de card bancar, afişare nume beneficiar (SANB).

Serviciul SANB este unul foarte important şi util deoarece are ca scop prevenirea fraudelor în rândul clienţilor care efectuează plăţi electronice şi reducerea tranzacţiilor eronate generate de introducerea greşită a beneficiarului (a contului IBAN).

„CEC Bank a înregistrat, în anul 2022, creşteri pe toate liniile în privinţa utilizării serviciului de Mobile Banking. Anul trecut am avut indicatori mult mai buni decât în anul 2021 atât în cazul numărului de accesări şi al numărului de clienţi pe de o parte cât şi la numărul de tranzacţii sau la valoarea acestora, pe de altă parte. Pentru tot mai mulţi clienţi - fie persoane fizice, fie juridice - se dovedeşte mult mai comodă efectuarea operaţiunilor bancare de pe telefon", spune Mugur Podaru, director Operaţiuni la Distanţă CEC Bank.

În CEC app, utilizatorii au acces cu un singur tap pe ecran la toate informaţiile despre conturile şi produsele lor bancare. Totodată, prin funcţionalităţile de open banking, clienţii au acces la o situaţie financiară agregată a conturilor pe care le deţin la principalele bănci din sistem.

În plus, pentru conturile de la anumite bănci se pot iniţia şi efectua plăţi direct din CEC app. De asemenea, utilizatorii eligibili ai serviciului Mobile Banking pot aplica pentru credite de nevoi personale direct din aplicaţie şi primesc răspunsul şi banii pe loc.

 Foto: Dreamstime