CEC Bank continuă procesul de digitalizare şi lansează un nou serviciu - rambursarea anticipată a unui credit 100% online, direct din Mobile Banking, Internet Banking sau din magazinul virtual CEC_IN.
Astfel, clienţii CEC Bank pot efectua 100% online rambursări anticipate parţiale sau integrale pentru creditele în lei şi euro, cu sau fără garanţii reale. Totodată, în cazul rambursărilor anticipate parţiale, clienţii pot alege între diminuarea valorii ratei lunare cu menţinerea perioadei de creditare sau menţinerea valorii ratei cu diminuarea perioadei de creditare. Noul grafic va fi disponibil clienţilor imediat după procesarea solicitării.
„Continuăm strategia de digitalizare a CEC Bank, iar rambursarea anticipată este un nou serviciu adus 100% în zona online. Completăm astfel gama de produse deja existente: pachete de cont bancar, credite de nevoi personale şi carduri de credit. Această nouă funcţionalitate simplifică relaţia clienţilor cu banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp şi procesare rapidă. Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online, iar pentru această funcţionalitate există tot mai multă cerere în piaţă", spune Mugur Podaru, director Direcţia Operaţiuni la Distanţă CEC Bank.
+
CEC Bank este prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare. În 2022, banca a atras peste 166.000 de noi clienţi, numărul de utilizatori ai canalelor digitale s-a majorat cu 54%, iar volumul de operaţiuni prin canalele digitale a crescut cu aproape 93% şi a depăşit pentru prima oară pragul de 100 de miliarde de lei.