CEC Bank anunță implementarea la nivelul întregii rețele a primei etape a proiectului E-factoring, care va conduce la automatizarea proceselor și activităților specifice administrării facilităților de factoring. Factoring-ul este o metodă prin care banca cumpără facturile unei companii în schimbul unei sume de bani acordate imediat. Există mai multe avantaje ale factoringului pentru afaceri: de la îmbunătățirea fluxului de numerar până la reducerea riscului financiar.
Beneficiile obținute prin implementarea aplicației de factoring sunt:
• Optimizarea proceselor și fluxurilor operaționale, cu scopul de a susține o dezvoltare durabilă și orientată către client;
• Creșterea calității serviciilor de factoring oferite de Bancă și, implicit, a satisfacției clienților;
Citește și:
• Creșterea portofoliului de clienți pentru facilități de factoring și a profitabilității activității de factoring;
• Diminuarea timpului mediu de procesare a documentelor prezentate în cadrul facilităților de factoring cât și a timpului alocat activității de colectare amiabilă în cadrul acestora, și, nu în ultimul rând,
• Reducerea semnificativă a riscului operațional.
Aplicația de factoring va permite gestionarea unui volum mare de operațiuni, adăugarea de produse noi de tip factoring în oferta CEC Bank, gestionarea mult mai facilă a plafoanelor de factoring, automatizarea utilizărilor (încărcare facturi în platformă, importul borderourilor facturilor cesionate, care echivalează cu transmiterea cererii de finanțare cât și verificarea în privința eligibilității).
Citește și:
Aplicația E-Factoring a fost dezvoltată și customizată de SITI SA, companie specializată în crearea / producția și implementarea de aplicații software care să răspundă cerințelor de business ale clienților, incluzând toate etapele necesare de la analiză, proiectare, implementare și suport.
“Oferirea de soluții digitale inovatoare clienților este mereu o prioritate pentru noi. Proiectul se dezvoltă în linie cu prevederile strategice de digitalizare ale Băncii, fiind unul inter-dependent Programului de Transformare pe care CEC Bank îl traversează în prezent. Dintre obiectivele acestui proiect de E-Factoring menționez creșterea și totodată diversificarea produselor destinate clienților Corporate și IMM precum și reducerea timpilor de răspuns față de solicitările primite, prin automatizarea fluxurilor operationale, a declarat Laura Mihai, Director, Direcția Clienți Mari, CEC Bank.