Up România anunță implementarea noului serviciu de calcul al amprentei de carbon pentru tranzacțiile cu cardurile Up, utilizând inovația Ethoca Consumer Clarity.
Calculul amprentei de carbon prin Ethoca Consumer Clarity a fost dezvoltat pentru Mastercard folosind Åland Index, lansat în parteneriat cu Doconomy.
Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori preferă să primească chitanțe digitale în aplicațiile lor bancare digitale, iar 75% consideră că este foarte important ca aplicațiile web sau mobile bancare să fie ușor de utilizat. Într-o lume în care 80% dintre cele mai mari 250 de companii au acum obiective pentru reducerea emisiilor de carbon, Up România răspunde acestor cerințe crescute ale consumatorilor prin introducerea Ethoca Consumer Clarity.
Citește și:
Ethoca Consumer Clarity îmbunătățește experiența deținătorilor de carduri Up Dejun, Up Cadou, Up Cultură și Up Vacanță, oferind oferind o estimare a amprentei de carbon pentru fiecare dintre tranzacțiile făcute cu cardurile Up la comercianții din România, pentru a educa consumatorii cu privire la gestionarea achizițiilor.
„Ne bucurăm să fim primul emitent care dă puterea utilizatorilor aplicației Up Mobil să acționeze responsabil, într-un mod nou și autentic. Primul pas este acela de a crește nivelul de conștientizare al impactului pe care îl are fiecare tranzacție, ca mai departe să ne adaptăm comportamentul cu obiectivul de a reduce cât putem de mult amprenta de carbon. Prin această inovație răspundem așteptărilor tot mai mari ale clienților de a lucra cu parteneri responsabili și de a crea un viitor mai sustenabil. Prin Ethoca Consumer Clarity îmbunătățim transparența achizițiilor și oferim o experiență completă de gestionare a tranzacțiilor utilizatorilor aplicației Up Mobil. Acest proiect are o importantă majoră pentru că întărește strategia de business a grupului Up de susținere a consumului responsabil”, a spus Ionuț Condruz, Chief Strategy & Operating Officer Up România.
Ethoca Consumer Clarity oferă avantaje semnificative, inclusiv protecția datelor, multiple canale pentru detalii îmbunătățite despre achiziții și comercianți, și eliminarea necesității aplicațiilor mobile terțe pentru furnizarea informațiilor consumatorilor.
Citește și:
“Prin conectarea comercianților și emitenților, Ethoca Consumer Clarity îmbunătățește experiența deținătorilor de carduri cu informații detaliate despre tranzacții și informații despre achiziții, partajate prin intermediul aplicațiilor digitale ale emitenților. Acestea includ detalii precum numele și logourile comercianților, date de geolocație, chitanțe complet detaliate, control privind abonamentele, precum și amprenta de carbon a achizițiilor făcute. Din acest moment, deținătorii de carduri Up România vor putea vizualiza în aplicația Up Mobil Pay scorul de carbon pentru fiecare dintre tranzacțiile lor și, astfel, impactul lor asupra mediului. Prin această opțiune, Mastercard își consolidează poziția în favoarea mediului și încurajează deținătorii de carduri să adopte schimbări practice pentru cheltuieli mai responsabile", a menționat și Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.
Foto: Pexels