Acest articol a fost realizat de Adrian Man, community manager la ZBOR HUB Cluj, sub coordonarea redactorului Wall-street.ro Luminița Mîndrilă, la inițiativa ZBOR.

Generația Z este generația de după mileniali și înainte de Generația Alpha, deci, în linii mari, s-au născut între mijlocul anilor 1990 și începutul anilor 2010. Ei sunt prima generație de „nativi digitali”, care nu au cunoscut niciodată o lume fără internet. Acest lucru, coroborat cu faptul că au avut de înfruntat o pandemie mondială și o criză a costului vieții în anii lor de formare, le-a influențat profund personalitatea și valorile.

Sunt aceștia mai cheltuitori sau mai responsabili decât generațiile anterioare? Adrian Man a discutat cu cinci reprezentanți ai acestei generații despre bugetul lor lunar, pe ce cheltuie cei mai mulți bani, dar și cum reușești să fii tânăr într-o Românie în care intrarea la discotecă de 10 lei s-a transformat într-un bilet la festival de 400 de lei.