"Din punct de vedere al tranzactiilor in domeniul FinTech, nu au fost foarte multe, desi avem semnale ca exista clienti interesati, atat de parteneriate cat si de achizitii. Bancile pot veni cu sursa buna de clientela, iar FinTech-urile pot veni cu un produs foarte bun pe care bancile il pot raspandi catre cleintela lor si pot accesa si clientela delocalizata, adica nu mai sunt tinute doar de de Romania ci se pot extinde catre clientii romani de pretutindeni. Avem semnale ca exista interes pentru aceste zone de partenereiate si de achizitii, numai sa apara ocaziile potrivite ca ele sa se finalizeze”, a explicat Carmen Peli.
In cazul tranzactiilor traditionale, avocatul recomanda pregatirea temeinica a acestora astfel incat sa nu apara probleme ulterior.
“Din tranzactiile traditionale in care am asistat am constatat ca este intotdeauna bine ca acestea sa fie bine pregatite la vanzare, adica bancile sa isi tina foarte bine evidenta produselor pe care le au, a clientilor pe care ii au si a altor probleme si, daca totul este dezvaluit din start, atunci pricing-ul se poate face potrivit si nu exista probleme ulterior incheierii tranzactiei. La cumparare este foarte important sa ai niste mecanisme contractuale in contractele de vanzare cumparare in asa fel incat sa te protejezi impotriva riscurilor necunoscute, pe care ambele parti le pot amenaja in asa fel incat un risc de acest gen sa nu atraga o pierdere”, a punctat Carmen Peli.
Carmen Peli (PELI Partners): Interesul pentru parteneriate in domeniul FinTech, in crestere
20 May 2019 | Team

Mai multe despre:
About
Articole similare

Revoluția hiper-personalizării în comerț pe scena Commerce Innovation Summit
31 July 2025 | Team

Mozaik Investments face pasul majoritar în Genesis College
31 July 2025 | Team

BRD a turat motoarele: profitul urcă cu 10%. Ce i-a pus pe francezi pe creștere?
31 July 2025 | Team

Salt Bank își face un club pentru antreprenori: Ce primesc firmele?
30 July 2025 | Team