Banca Transilvania lansează Stup Fest, campanie pentru antreprenorii din București, care pot accesa soluții non-financiare cu discount, oferite de partenerii Stup în perioada 8-12 mai.

Campania lansată azi vine cu soluții non-financiare pentru antreprenorii care încep o afacere și pentru cei care doresc să o dezvolte în online, indiferent dacă sunt sau nu clienți ai Băncii Transilvania.

Oferta cuprinde soluții pentru facturare digitală, campanii de marketing, deschiderea unui magazin online, semnătură electronică, contabilitate, identitate de brand, recrutare, abonamente medicale pentru angajați, asistență legală, date despre companii, gestiune digitală cash-flow, customer relationship management (CRM), analiză financiară digitală, francizare, respectiv POS pentru firmele din domeniul HoReCa.

Antreprenorii pot accesa, de asemenea, pachete de servicii și pot stabili singuri componenta acestora, în funcție de serviciile de care au nevoie:

  • Pornește-ti afacerea – pentru persoanele care doresc să înceapă un business; cuprinde soluțiile necesare la început de drum: înființare firmă, facturare digitală, servicii de contabilitate, casă de marcat, POS și prezență online;
  • Hai cu afacerea în online – pentru antreprenorii care doresc să își ducă business-ul în online; cuprinde consultanță gratuită, crearea magazinului online cu toate serviciile conexe și campanii de marketing necesare vânzării în online.

O parte dintre soluțiile cuprinse în campanie pot fi accesate direct pe Stup Fest, iar pentru o parte dintre acestea, după aplicare, este nevoie de o vizită la Stup, pe Calea Șerban Vodă 206-218, în București. Toți cei care aplică în cadrul campaniei sunt contactați ulterior de echipa Stup.

Partenerii Stup și ai campaniei sunt: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, Gomag, Hosterion, Mini CRM, MTH Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, The Yellow Creators, ThinkOut și Weex Global.