Backbase, liderul categoriei Engagement Banking, este încântat să anunțe extinderea parteneriatului său strategic cu BRD, a treia cea mai mare bancă din România și parte a Grupului Société Générale. În calitate de partener de inovare pe termen lung al BRD, Backbase va îmbunătăți serviciile bancare digitale și va oferi experiențe excepționale pentru vasta bază de clienți a BRD.
Colaborarea pe termen lung a Backbase cu BRD a fost reafirmată încă din procesul de selecție. Luând în considerare următorii pași în transformarea digitală, BRD a realizat un proiect pilot cu Backbase, care s-a dezvoltat într-o colaborare pentru livrarea de capabilități gata de producție. Parteneriatul atrage deja noi clienți pentru sectorul de retail și IMM-uri al BRD.
Ca parte a colaborării extinse, BRD va folosi platforma Backbase pentru a transforma serviciile și a ajunge la toate segmentele de clienți. Parteneriatul include implementarea unei suite extinse de soluții Backbase, precum Digital Onboarding, Digital Banking, Digital Assist și Digital Engage - Premium. Aceste soluții se adresează atât clienților de retail banking, cât și clienților IMM.
Citește și:
„Prin colaborarea noastră extinsă cu Backbase, ne bucurăm să începem un proces de accelerare digitală și îmbunătățire a experiențelor clienților. Așteptăm cu interes să folosim platforma Backbase pentru a oferi experiențe excepționale atât clienților de retail banking, cât și celor IMM și să ne menținem poziția de lideri ai pieței din România”, spune Maja Mikic (foto), Director Executiv pentru Transformare Digitală, BRD
„Ambiția BRD de a accelera digitalizarea și a îmbunătăți experiența clienților se potrivește perfect cu punctele forte ale Backbase”, adaugă Jouk Pleiter (foto), fondatorul și CEO-ul Backbase. „Backbase ajută BRD nu numai să-și mențină excelența, dar și să-și dezvolte capacitățile, oferind experiențe excepționale clienților și propulsându-i ca lideri de industrie în România.”
Citește și:
Parteneriatul reînnoit între Backbase și BRD are semnificația unui angajament comun de a redefini standardele bancare digitale, a crea oportunități de creștere durabilă în România și dincolo de aceasta și de a oferi o valoare deosebită clienților.