În 2021, veniturile totale ale grupului Edenred au totalizat 1.627 de milioane de euro, ajungând la un maxim istoric. Creșterea este una record, de +14% raportat la aceeași perioadă a anului anterior.
„Veniturile grupului au înregistrat o creștere de două cifre în toate regiunile și pentru toate liniile de business, comparativ cu 2020. Această evoluție a fost susținută, mai ales, de inovațiile digitale continue. În prezent, 100% dintre soluțiile Edenred sunt digitale, ca urmare a strategiei noastre pe termen lung de a deveni o companie axată pe tehnologie pentru îmbunătățirea constantă a soluțiilor oferite”, a precizat Bertrand Dumazy, Chairman & CEO al Edenred Group într-un interviu exclusiv pentru WALL-STREET.RO.
În România, Edenred are în prezent o echipă de peste 200 de angajați care deservește peste 33.000 de companii-clienți, 1,5 milioane de angajați și 65.000 de comercianți parteneri.
Citește și:
Dezvoltare locală, contribuție globală
Dumazy consideră că sunt patru elemente care definesc liniile directoare ale companiei.
„Activitatea Edenred în România poate fi reprezentată vizual ca un pătrat magic împărțit în patru părți. Motivul pentru care vorbesc despre un pătrat magic este pentru că Edenred se află în centrul acestui ecosistem și creează valoare pe termen lung, pentru toți stakeholderii, acționând ca un conector între aceștia.”
Primul cadran al acestui pătrat este reprezentat de angajați, care se bucură de beneficiile oferite de angajator prin produsele Edenred.
„De exemplu, în ultimii doi ani, oamenii au comandat din ce în ce mai mult de pe platforme de livrare, alegând adesea să își comande online mesele pentru pauzele de prânz. Acest lucru ne-a determinat să ne extindem rețeaua de parteneri cu platforme de livrare, iar anul trecut am lansat primul parteneriat de acest gen din România, împreună cu Tazz by eMAG. Recent am lansat o nouă premieră: parteneriatul cu Freshful, prin intermediul căruia clienții care fac cumpărături online pot să plătească cu cardul Edenred Ticket Restaurant, iar produsele cumpărate sunt livrate direct la ușă, fără a mai fi necesară deplasarea în magazin.”
Cardurile Edenred sunt disponibile în toate canalele de plăți mobile (Apple Pay, Google Pay, MyEdenred), au introdus și primele carduri ecologice de pe piață, precum și primul chatbot din industrie.
Citește și:
„Al doilea colț al pătratului magic este reprezentat de o rețea exclusivă de comercianți români cărora Edenred le aduce clienți noi, trafic și volume. Prin parteneriatul cu Global Payments, am dezvoltat o soluție nouă pentru comercianți, care permite acceptarea plăților cu toate tipurile de carduri – de la terminale fizice de plată până la soluții de plată mobile și online. Al treilea colț este reprezentat de comunitatea locală, care include și comunitatea tehnologică, pentru care Edenred acționează ca un generator de valoare și inovație. Din această categorie fac parte și autoritățile, pentru care Edenred oferă servicii de consultanță pentru programele sociale”, a continuat Bertrand Dumazy.
În opinia acestuia, al patrulea colț al pătratului magic este reprezentat de mediul antreprenorial. Edenred aduce instrumente de retenție a angajaților, prin produsele pe care compania le pune la dispoziție, dar oferă și consultanță companiilor pentru a-și menține costurile sub control și pentru a-și fideliza și motiva angajații.