Banca Transilvania a înregistrat de la un an la altul rezultate remarcabile în ceea ce privește valoarea și forța brandului, cu rezultate maxime în 2024.
Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 2024, BT este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume. Brandul a urcat pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de excepție, de 92,3/100.
Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% față de 2023 și a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziția 252. Anul trecut, banca era pe poziția 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.
„Este o veste foarte bună pentru BT, dar și pentru România. Poziția Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanța construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputație foarte bună la nivel internațional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România”, a spus Ӧmer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
BT a înregistrat în 2023 un profit de 2.491 milioane lei, cu 14% mai mare decât în 2022 și a atras 623.000 de clienți noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică.
Citește și:
Finanțarea companiilor și a populației, creșterea activității operaționale și atragerea de noi clienți au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.
Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.