Factory Bootcamp este o tabără intensă de 2 zile, unde antreprenori și viitori antreprenori pot afla din workshopurile pregătite cum să-și creeze un plan de afaceri, cum să găsească finanțare și alte resurse care să-i ajute în dezvoltarea afacerii.
Anul trecut, peste 20 de antreprenori au venit la prima ediția a acestui eveniment și mai jos îți povestim despre ei și obiectivele pentru care au venit la Factory Bootcamp 2023.
Continuăm să îți povestim despre alți 5 antreprenori care au participat anul trecut la Factory Bootcamp.
Ca și în prima parte în care v-am povestit despre cei care au venit la prima ediție a acestei tabere de antreprenoriat, și cei cinci participanți despre care îți vom povesti mai jos căutatu la eveniment soluții de finanțare pentru afacerea lor, oportunități de parteneriat și creștere sau să învețe cum să-și prezinte produsul mai bine în piață.
Citește și:
Dacă și tu vrei să îți dezvolți o idee de afacere sau un business bine stabilit, te așteptăm la prima ediție a lui 2024 pentru Factory Bootcamp.
1. Mihaela Patentasu - KMD Travel
Mihaela Patentasu a venit la Factory Bootcamp cu agenția ei de travel, despre care ne spunea atunci că are 10 ani pe piață, dar o simte ca pe o afacere la început de drum.
Problema pe care o simțea ea la firma ei, KMD Travel, era că promovarea fusese doar prin viu grai, cu zero prezență în mediul online. Iar asta nu a fost suficient, deși vorbim de o agenție de turism care creează altfel de circuite în zone încă nebătătorite de majoritatea călătorilor.
KMD Travel, ne spune ea, a fost prima agenție de turism din România care a trimis un grup de turiști români în Arabia Saudita, Indonesia - Festivalul Baliem, Coreea de Nord, Irak, Rusia - Lacul Baikal Irkutsk, China - Manciuria și altele.
Citește și:
Mihaela plănuia un proces de rebranding și pentru asta a venit și la Factory Bootcamp 2023.
2. Ioan -Teofil Sturzoiu - SilverCare
Ioan a venit la Factory Bootcamp ca să prezinte o platformă aparte, una destinată doamnelor și domnilor de vârsta a 3-a.
Silver Care este propunerea lui Ioan de a întări relațiile sociale și calitatea vieții persoanelor în vârstă cu o soluție prin care cei dragi le pot oferi oportunități de conectare în timpul călătoriilor, spectacolelor artistice, asistenței și îngrijirii.
Aplicația reunește astfel o serie de servicii destinate populației vârstnice, experiențe și oportunități prin care acest public oarecum neglijat poate redescoperi bucuria vieții.
Soluția SilverCare a fost nominalizată și la Social Impact Awards, dar ceea ce căuta Ioan la Factory Bootcamp era de a dezvolta latura antreprenorială a acestui proiect.
Citește și:
3. Anca Amariei - Eka Centrul Stării de Bine
Anca Amariei a venit la Factory Bootcamp la 8 luni după ce-și lansase businessul și voia să știe cum poate să-și amortizeze investiția cât mai rapid. Anca este una dintre fondatorii Eka, centrul stării de bine, primul hub din România cu servicii integrate de psihoterapie, wellbeing și dezvoltare personală.
Acesta este spațiul care acoperă atât ateliere de yoga, cât și sesiuni de terapie modernă și alternativă.
După participarea la Factory Bootcamp, Eka a fost una dintre afacerile care a primit finanțare de la Raiffeisen Factory.
4. Mădălina Tatomir - Magnolia Atelier
Mădălina este creatoarea afacerii Magnolia Atelier, atelier de bijuterii pentru mirese, cu o componentă inedită de creație a bijuteriilor de păr pentru ziua nunții.
Citește și:
Mădălina a venit la Factory Bootcamp ca să afle cum poate brandul ei să comunice cât mai eficient pe nișa ei de clienți, cum crește vizibilitatea atelierului și cum face un plan de comunicare coerent pentru următorii ani.
5. Alexandra Turcu - NoGluti
Alexandra Turcu are o afacere foarte specifică, un magazin cu produse fără gluten pe care le distribuia în retail. Produsefaragluten.ro este spațiul unde persoanele cu intoleranță la gluten își pot găsi napolitane, biscuiți, cereale sau mix de pâine fără gluten.
Alexandra a venit la Factory Bootcamp pentru că era într-un impas cu businessul și căuta o nouă strategie care s-o ajute să-și crească afacerea.
Antreprenoarea avea nevoie de informații despre finanțare, o comunicare fresh și o imagine cât mai clară asupra activității pe care o avea cu afacerea ei.