Libra Internet Bank anunță o creștere „susținută” în 2021, an în care activele băncii s-au apropiat de 10 miliarde de lei (9,59 miliarde de lei), în crestere cu 31% față de 2020 (7,32 miliarde lei).

„Ne pricepem foarte bine să identificăm soluțiile potrivite pentru clienții din domeniile în care suntem specializați, ceea ce contribuie decisiv la evoluția băncii. Pilonii noștri principali de creștere rămân strategia de nișă, grija față de clienți și de angajații proprii, alături de încrederea deplină din partea clienților, partenerilor și a investitorilor”, precizează Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

Mai mult, 2021 a reprezentat pentru bancă un an în care și-a extins cu o treime baza de clienți și a atins atât un profit net de 181,14 milioane de lei, cât și un sold al creditelor nete de 5,44 miliarde de lei, sumă cu 17% în creștere față de 2020 (4,63 miliarde de lei). 

În același timp, soldul surselor atrase de bancă a fost de 7,78 miliarde lei, cu peste 21% mai mult față de anul precedent (6,41 miliarde de lei), iar rata creditelor neperformante (credite neperformante/credite) s-a situat în jurul valorii de 1,9%.

În 2021, Libra a primit, pentru al doilea an la rând, premiul „Cel mai bun angajator din România”, la categoria bănci/instituții bancare, distincție decernată de undelucram.ro. 

Membră a grupului american de investiții New Century Holdings, Libra Internet Banking este specializată în domenii precum profesiile liberale, dezvoltatorii imobiliari sau agribusiness. Această subliniază că acordă o atenție „deosebită” tehnologiei moderne și parteneriatelor cu fintech-urile.

Sursă foto: 49913282 / Bank © Teodororoianu | Dreamstime.com