Peste 60% dintre pasionații de jocuri video fac achiziții în timpul sesiunilor de gaming: patru din zece își comandă mâncare în timpul sesiunilor, în timp ce unul din doi gameri își comandă jocuri, produse de gaming sau alte elemente necesare în joc (skins, coins).
Acestea sunt câteva dintre concluziile unui studiu online realizat de platforma de banking George în cadrul Gaming Marathon, despre profilul de consum al gamerilor tineri din România și cum se raportează aceștia la cumpărăturile online.
Gaming Marathon este cel mai mare festival online de gaming din România, la care participă cei mai cunoscuți creatori de conținut, care atrag, la fiecare ediție, sute de mii de participanți.
În topul preferințelor pentru cumpărăturile online pe care le fac în afara sesiunilor de gaming se află jocurile și produsele de gaming (56%), mâncarea (50%) și hainele (40%), în timp ce 14% dintre respondenți au menționat că nu fac deloc achiziții online.
Citește și:
De asemenea, unul din doi gameri sunt motivați să facă achiziții cu cardul dacă beneficiază de oferte cashback în zona de gaming, de la reduceri la achiziții hardware gaming, la reduceri la jocuri și plăți online pentru monede în diverse jocuri sau la acces gratuit la evenimentele de profil.
„George este aproape de comunitatea de gaming din România de foarte mult timp și, de aceea, ne dorim să extindem beneficiile platformei cu oferte personalizate, relevante pentru profilul gamerilor. Considerăm că gamerii sunt o parte esențială a unui ecosistem digital, iar povestea lui George este strâns legată de capacitatea de inovare continuă, care trece dincolo de servicii și produse financiare. În acest sens, studiul realizat în cadrul Gaming Marathon ne-a ajutat să aflăm care sunt obiceiurile de achiziții online ale pasionaților de jocuri video, dar și cum se raportează la ofertele de tip cashback. Datele arată că avem o bună compatibilitate pe această zonă, astfel că ne dorim să extindem George Moneyback pentru cât mai mulți parteneri și oferte destinate pentru achiziții de jocuri și echipamente dedicate pentru jocuri video”, a afirmat Adrian Săveanu, Brand Manager George.
Studiul, realizat pe un eșantion de 1.167 de persoane, are 65,80% dintre respondenți au vârsta cuprinsă între 14-24 ani și arată că cea mai bună formă de a încuraja participarea gamerilor în competiții sau promoții sunt: premiile în bani (57%), premiile în produse de gaming (52%), bilete la evenimente de gaming (21%) și posibilitatea de a-și întâlni creatorul de conținut preferat (21%).
Citește și:
Ce este George Moneyback?
George Moneyback este un program de loialitate al BCR, prin care utilizatorii primesc bani înapoi pentru tranzacțiile efectuate cu cardul lor BCR de debit sau de credit.
Acesta este disponibil în aplicația George și poate fi activat direct din profil.
Înscrierea în program și utilizarea Moneyback este disponibilă tuturor posesorilor de card de debit sau credit în lei emis de BCR (cu excepția cardurilor „City Card”, cardurilor blocate, expirate, a cardurilor business și cardurilor preplătite) și care utilizează aplicația George.
Utilizatorii George pot afla mai multe despre sistemul Moneyback pe site-ul BCR.
Funcționalități noi în George
Ecosistemul digital George a adăugat peste 240 de noi funcționalități de la lansare și se bucură de cel mai mare rating în rândul aplicațiilor bancare din România în Google Play și AppStore.
Citește și:
Recent, BCR Leasing, compania de leasing din grupul BCR, a început să ofere soluții de finanțare în leasing financiar pentru autovehicule și echipamente prin George.
Soluțiile se adresează atât clienților corporate, cât și microantreprenorilor și clienților PFA, iar accesul se face din magazinul George pentru Afaceri.
Oferta BCR Leasing facilitează utilizatorilor George accesarea soluțiilor de finanțare în leasing, având în vedere că, din 2019 până în prezent, portofoliul de finanțări acordate de BCR Leasing s-a majorat cu 60% astfel încât, la finalul lunii iunie va depăși valoarea de 600 de milioane de euro (3 mld. lei).
„Pentru cei care sunt mereu în mișcare, mobilitatea și eficiența sunt două concepte cheie, care stau la baza evoluției individuale, dar și de business. BCR Leasing răspunde necesităților de dezvoltare a economiei și susține tranziția către viitorul mobilității, prin instrumente moderne de finanțare a investițiilor antreprenoriale. Facem pași hotărâți spre viitor, către digitalizarea ofertei noastre de leasing, prin platforma George, facilitând astfel accesul la finanțare pentru clienții noștri” , a afirmat Vlad Vitcu, CEO BCR Leasing.
Soluțiile de finanțare în leasing ale autovehiculelor și echipamentelor au fost dezvoltate pentru a încuraja investițiile sustenabile și oferă antreprenorilor numeroase avantaje, de la o perioadă de finanțare de până la 5 ani, cu avans începând de la 10% din prețul bunului finanțat și o dobândă variabilă în euro pe an de la 2,5% + indicele EURIBOR la 3 luni.
Citește și:
Suplimentar, clienții pot beneficia de capital de lucru prin vânzarea către BCR Leasing a activelor aflate în proprietatea acestora, prin operațiuni de tip sale & lease back.
Ceea ce merită reținut este că ecosistemul George a fost proiectat de hub-ul de inovație de la Viena al Erste Group, cu implicarea mai multor tineri IT-iști români. George a fost redezvoltat la nivel local de experții BCR, împreună cu un întreg ecosistem digital, unic în Grupul Erste.
George, o inovație BCR, este un ecosistem digital financiar complet, care oferă 100% online toate serviciile de daily banking, chiar și cele mai complexe, de la deschiderea unui cont curent, până la credite, carduri, transferuri rapide, economii, asigurări, cashback, investiții și beneficii financiare multiple.
Cu peste 1,4 milioane de utilizatori în România și șapte milioane în celelalte țări din Centru și Est, George a devenit cea mai populară platformă de digital banking din Europa și este partener cu unele dintre cele mai mare festivaluri și evenimente culturale din România.
Citește și:
Foto: Dreamstime