Up România își extinde mijloacele de interacțiune cu beneficiarii de carduri Up România printr-un asistent virtual, disponibil pe toate platformele companiei – upromania.ro, uponline.ro și în aplicația Up Mobil. Asistentul virtual, Victor, a fost dezvoltat şi implementat prin Inform Lykos, partener de implementare Druid, pe baza tehnologiei conversaționale proprietare, și poate fi accesat în orice moment.
Compania Druid dezvoltă asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise. Prin integrarea cu roboţi UiPath, Druid permite automatizarea unor procese complexe în care sistemele informatice schimbă informaţii cu utilizatori umani într-un limbaj natural, prin orice canal digital de comunicare. În mai puţin de 2 ani de la lansare, Druid are deja în România peste 50 de clienţi Enterprise, în timp ce pe pieţele internaţionale, compania a semnat contracte în Marea Britanie, Australia sau SUA.
Citește și:
„Digitalizarea rămâne în centrul strategiilor de dezvoltare ale Up România. De aceea, ne concentrăm pe dezvoltarea soluțiilor de tip self-service, disponibile 24/7, la un click distanță pentru utilizatori. Implementarea chatbot-ului Victor este cea mai recentă experiență digitală modernă, prin care ne dorim să simplificăm și să personalizăm interacțiunea noastră cu beneficiarii cardurilor Up România, indiferent de produs”, a spus Elena Pap, director regional Up Group.
Beneficiarii actuali ai Up România vor putea afla de la Victor informațiile despre soldul din cont, cum să-și blocheze sau activeze cardul, care e valabilitatea sumei de pe card, unde pot utiliza biletele de valoare, cum să-și modifice PIN-ul sau numărul de telefon aferent contului. Pentru cei interesați, dar care nu sunt încă beneficiari ai produselor electronice Up România, chatbot-ul Victor va oferi detalii despre serviciile și produsele Up România.
Citește și:
Bazat pe inteligență artificială, asistentul virtual va putea interacționa cu publicul prin întrebări deschise. Astfel, prin procesarea limbajului natural, Victor va putea învăța din interacțiunile cu beneficiarii de carduri Up România pentru a le da răspunsuri complexe. Pentru nevoile specifice, utilizatorii vor putea începe o conversație direct din platformele companiei, fiind ghidați de sugestiile de subiecte făcute de Victor.
Beneficiarii de carduri Up România vor putea în continuare interacționa cu reprezentanții Up România prin platformele de social media și prin call center-ul companiei.
„Tehnologia conversațională și beneficiile arhitecturii Druid, combinate cu deschiderea Up România spre digitalizare, au permis echipei tehnice Inform o implementare rapidă a soluției. Credem cu tărie că introducerea Chatbots Journeys, va îmbunătăți prin transformarea digitală profilul multor organizații. În urma investițiilor susținute în analiști cu experiență și în expertiză tehnică, vom continua să oferim servicii profesionale de cea mai bună calitate clienților noștri, contribuind la succesul planurilor lor de transformare digitală”, a menționat Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer al Inform Group.
Inform oferă produse și servicii pentru gestionarea sigură a documentelor și informațiilor, inovând în transformarea digitală a întreprinderilor și organizațiilor prin furnizarea de soluții specializate. Are 4 facilități de producție în Grecia, România și Albania.