Platforma de servicii şi abonamente medicale, de fitness şi de nutriţie SanoPass a înregistrat în prima jumătate a anului peste 100.000 de servicii medicale livrate, triplu faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele transmise de reprezentanţii companiei.

În topul serviciilor medicale accesate de utilizatorii SanoPass în perioada ianuarie-iunie, a căror valoare totală a depăşit un milion de euro, s-au aflat analizele medicale (33%), consultaţiile de obstetrică ginecologie (12%) şi serviciile de cardiologie (7%).

„Observăm o triplare a numărului de servicii accesate pe care le înregistrăm, comparând cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Există cu siguranţă o corelaţie între ieşirea din carantină şi accesul în clinici private, însă consider că nu este doar atât. În mod cert, românii devin mai preocupaţi de sănătatea lor, atât fizică, cât şi mintală”, explică Filip Bulău, Medical & Fitness Network Director, SanoPass.

În plus, accesul în sălile de fitness înregistrează la rândul său cifre pozitive, opuse trendurilor obişnuite din ultimii ani. Apetitul crescut al românilor faţă de serviciile de fitness este confirmat de SanoPass, care a înregistrat peste 25.000 de intrări în sălile partenere, în primele șase luni ale anului.

Platforma medtech SanoPass unifică şi digitalizează accesul la sănătate și fitness, în peste o mie de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi peste 200 de săli. Aceasta asigură accesul la peste 11.000 de medici, garantând programări cu acoperire naţională în maximum 48 de ore. De asemenea, prin intermediul reţelei sale naţionale de parteneri, platforma asigură servicii medicale si de fitness pentru 50.000 de abonaţi şi 30.000 de utilizatori activi.