Startup-ul românesc Qoobiss, care oferă servicii de verificare a identității digitale și automatizează procesul de KYC (Know-Your-Customer) pentru actele de identitate din România, a semnat un parteneriat cu firma de pariuri online Get’s Bet pentru furnizarea de servicii de verificare a identității digitale.

Prin intermediul platformei de pariuri online Get’s Bet, fluxul de verificare a identității se va desfășura 100% online, automatizat, software-ul Qoobiss verificând în mod automat datele de identificare ale clienților, prin analiza de fotografii ale actului de identitate atunci când este creat un cont online nou. Software-ul Qoobiss scanează documentul, extrage datele clienților, efectuează o verificare instantanee a identității utilizatorului și validează actul de identitate, păstrând confidențialitatea completă a datelor.

Get’s Bet este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața pariurilor sportive din România, având în spate o echipa dinamică, cu o abordare deschisă către idei și soluții inovatoare. De aceea, compania Get’s Bet investește permanent pentru a oferi cea mai bună experiență online, cu ajutorul celor mai avansate tehnologii.

„Prin folosirea soluției Qoobiss, rata de aprobare a utilizatorilor a înregistrat o creștere importantă, ceea ce demonstrează faptul că verificarea automatizată și fluxul tehnologic avansat a îmbunătățit experiența finală a utilizatorilor și a susținut numărul crescut de clienți, asigurând o conversie mai mare a solicitărilor. Pentru orice serviciu online, automatizarea proceselor și folosirea tehnologiilor avansate pentru a asigura cea mai bună experiență pentru utilizator se traduce în prezent într-o creștere a numărului de clienți și a conversiilor,” a explicat Alexandru Rizea, Chief Technology Officer în cadrul Qoobiss.

Startup-ul pentru verificarea identității digitale Qoobiss a lansat anul acesta prima soluție Know-Your-Customer (KYC) complet automatizată pentru actele de identitate din România, care permite companiilor din diverse domenii, precum fintech, telecomunicații, medical, blockchain, e-commerce, să verifice identitatea clienților lor într-un mod mult mai eficient, fără a fi necesară prezentarea la ghișeu sau intervenția umană pentru analiză.

Utilizând tehnologia Qoobiss, companiile pot să crească vânzările, oferind clienților o experiență îmbunătățită de onboarding, să optimizeze costurile operaționale, sa prevină fraudele și să fie conforme cu cerințele legislative în domeniu.

Funcția Anti Money Laundering (AML) asigurată de Qoobiss efectuează verificarea automată a bazelor de date PEP (Politically Exposed Persons) și AML a identității clienților. Companiile fintech sunt, astfel, ajutate de Qoobiss să valideze conformitatea clienților.