Spotlight, cea mai așteptată competiție pentru startup-uri din Europa de Est, anunță premiul investiție pus la bătaie anul acesta, ajuns la un record de 465.000 de euro.

Premiul este sindicalizat de către un grup format din cei mai activi investitori din regiune: TechAngels, SeedBlink, Hellen’s Rock, GapMinder VC, Fortech Investments, Growceanu, V7 Capital, RocaX, Startup Wise Guys și Transylvania Angels Network.

Pe lângă marele premiu investiție, participanții vor beneficia de oportunități unice de colaborare, business și scalare. Printre acestea, se numără premiul din partea partenerilor principali BRD – Groupe Société Générale și Mastercard, sub forma unui pachet preferențial de servicii bancare pentru toate startup-urile admise în program, și premiul din partea platformei pentru startup-uri, F6S Alpha, care facilitează echipelor participante accesul la oferte și oportunități exclusive, în valoare de un milion de euro.

Dedicat startup-urilor early-stage, programul Spotlight reprezintă una dintre cele mai bune platforme de propulsare a business-ului, fondatorii având ocazia să se conecteze cu peste 100 de mentori recunoscuți internațional și printre cei mai activi investitori din Europa Centrală si de Est, să își prezinte inovațiile în fața a peste două mii de participanți ai conferinței și să concureze cu cele mai bune startup-uri din estul Europei pentru marele premiu.

Sesiunea de aplicări este deschisă până în data de 1 septembrie, iar organizatorii se așteaptă la peste 250 de înscriși. Această competiție invită toate startup-urile de tehnologie din Europa de Est, cu potențial mare de scalabilitate, un produs cu suficientă stabilitate și tracțiune, perioadă de activitate până în cinci ani și investiții ridicate până în prezent de maximum un milion de euro. Din totalul startup-urilor înscrise, vor fi selectate 40, care vor da startul programului Spotlight pe 20 septembrie.

În timpul programului și pe durata celor două zile ale conferinței How to Web, fondatorii vor interacționa direct cu experți globali în investiții, inovare sau scalare, de la companii precum Credo Ventures, Startup Core Strengths, Google, BRD – Groupe Société Générale, Orange România, Mind the Product, Infobip, UiPath, Point Nine Capital, Mastercard sau Techstars. Pe lângă aceștia, majoritatea speakerilor din cadrul conferinței How to Web vor fi mentori pentru fondatorii din program, oferind acces la numeroase arii de expertiză.

Pe 21 și 22 septembrie, în cadrul conferinței How to Web 2022, 20 de startup-uri semifinaliste vor intra în competiția de pitching, iar șase cele mai bune startup-uri vor intra în etapa finală a competiției, unde își vor prezenta business-ul în fața a peste două mii de participanți, pe scena principală a evenimentului. Cel mai inovator startup va pleca acasă cu premiul record de 465.000 de euro.

Sunt ultimele zile în care startup-urile se pot înscrie în program, sesiunea de aplicări fiind deschisă până în data de 1 septembrie, pe pagina dedicată.

Foto: Facebook/How To Web