Noul produs, Umbrella, este o asigurare de viață al cărei cost pornește de la 10 lei pe lună. Asigurarea este disponibilă clienților care au un cont curent în lei deschis la UniCredit Bank.

Asigurarea se adresează clienților cu vârsta de până la 69 de ani la încheierea poliței și este structurat în patru pachete cu acoperiri progresive. Toate pachetele oferă protecție financiară în cazul decesului, invalidității și preiau din cheltuielile medicale în cazul intervențiilor chirurgicale.

Pachetele superioare – Gold și Gold Plus – acoperă suplimentar cheltuieli de spitalizare. În cazul pachetului Gold Plus, copiii cu vârste cuprinse între 3 și 17 ani pot fi de asemenea cuprinși în asigurare și beneficiază de protecție financiară pentru intervenții chirurgicale și spitalizare.

„Așa cum contul curent reprezintă pentru o persoană poarta de intrare în lumea serviciilor bancare, asigurarea de viață ar trebui să fie primul punct de contact cu lumea asigurărilor. Pentru noi toți, viața, sănătatea și familia sunt cele mai de preț. Prin asigurarea Umbrella le oferim clienților UniCredit Bank posibilitatea să aibă grijă de cele mai importante aspecte din viața lor, la un cost accesibil și la un nivel adecvat de acoperire”, a afirmat Codruța Furtună, Director de Vânzări & Distribuție în cadrul Allianz-Țiriac Asigurări.

Sumele asigurate ajung până la 240.000 de lei, în funcție de riscurile acoperite și pachetul ales. Asigurarea este valabilă oriunde în lume și este emisă în câteva minute, printr-un proces simplu, fără hârtii, funcțional de la distanță. Clienții scapă de grija plăților recurente a primei de asigurare, deoarece plata se efectuează lunar prin debit direct din contul curent deschis la UniCredit Bank.

În cazul producerii unui eveniment asigurat, Allianz-Țiriac pune la dispoziția clienților un proces rapid de soluționare, în întregime online.

„Urmărim digitalizarea și eficientizarea canalelor de interacțiune cu clienții noștri și, în acest sens, întreg procesul de distribuție a noului produs de asigurare Umbrella a fost creat să fie 100% la distanță, prin intermediul echipei Contact Center a UniCredit. Clienții pot achiziționa produsul sau îi pot aduce modificări printr-un simplu apel telefonic”, a spus și Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.


Credit foto: ©Shutterstock|By perfect strangers