MedLife, liderul pieței de servicii medicale private din România, anunță achiziționarea pachetului majoritar din platforma digitală SanoPass, unul din cele mai active startup-uri românești din zona de healthtech, care oferă servicii medicale, de wellness și fitness în regim de abonament și individual.

Tranzacția marchează continuarea strategiei MedLife de a integra și consolida serviciile medicale și cele de wellness, dezvoltând un sistem integrat de servicii pentru un stil de viață sănătos prin prevenție medicală, sport și nutriție.

Platforma digitală SanoPass unifică și facilitează accesul la sănătate și fitness, oferind acces în peste 1.200 de clinici private, atât de proximitate, cât şi din reţele mari, şi în peste două sute de săli de fitness din România și Republica Moldova. Prin intermediul acestei reţele naţionale de parteneri, SanoPass asigură servicii medicale și de fitness pentru 50.000 de abonaţi.

În urma finalizării tranzacției, SanoPass va rămâne un business independent, iar echipa de management se va păstra în aceeași formulă, fondatorii Andrei Vasile și Delia Iliașa urmând să își continue activitatea și planurile de dezvoltare în cadrul SanoPass.

„Convingerea noastră este că, odată cu integrarea acestui model la nivel național, vom putea contribui la o îmbunătățire importantă a calității vieții pacienților din România. În plus, credem cu tărie că, mai devreme sau mai târziu, toate aceste abonamente și servicii ar trebui să devină deductibile fiscal deoarece reprezintă un instrument cheie în menținerea sănătății populației și în degrevarea cheltuielilor sistemului public de sănătate”, spune Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Pentru următoarea perioadă, SanoPass vizează extinderea substanțială a echipei și a portofoliului de clienți și beneficiari, compania deservind atât abonați individuali, cât și clienți persoane juridice, preponderent IMM-uri care au între 10 și 250 de angajați. În plus, SanoPass colaborează cu unele dintre cele mai puternice companii de asigurări din România, cum ar fi Generali, Metropolitan Life și NN.

Potrivit reprezentanților companiei, SanoPass a cunoscut o expansiune remarcabilă, înregistrând în prima jumătate a anului 2022 peste o sută de mii de servicii medicale și de fitness livrate. Ca integrator de servicii de sănătate, prevenție medicală, wellness și fitness, SanoPass deblochează un potențial semnificativ de cross-sell pentru clinicile medicale și operatorii de fitness parteneri, spre beneficiul abonaților.

MedLife a anunțat în urmă cu cinci luni intrarea pe un nou segment de business, cel al serviciilor de wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic și tratament oferite la nivel național, prin achiziția sălilor de fitness Sweat Concept. Tranzacția s-a încheiat săptămâna trecută, planurile de creștere în această direcție fiind în plină dezvoltare.