Cu 100% dintre produse și servicii lansate în format digital și peste 1,3 miliarde de euro investiți în tehnologie începând din 2016, Edenred este în plin proces de transformare digitală pe piețele unde activează.

Edenred Digital Center a devenit o componentă cheie în materie de tehnologie: mai mult decât un hub digital pentru proiecte strategice, Edenred Digital Center este o sursă de inovație tehnologică, valoare de busines și leadership pentru Edenred și birourile sale din 46 de țări.

Cu sediul în București, Edenred Digital Center are misiunea de a duce soluțiile Edenred la următorul nivel, prin automatizarea și eficientizarea plățillor B2B, simplificarea relațiilor și interacțiunilor cu utilizatorii și facilitarea plăților către comercianți.

„În ultimii ani, ne-am transformat dintr-o companie franceză care a inventat tichetele de masa pe hârtie, în liderul digital mondial al industriei. Rămânem fideli misiunii noastre „Enrich connections. For good.” și ne dorim să folosim tehnologia pentru un impact real, pozitiv asupra lumii în care trăim și lucrăm. Edenred Digital Center joacă un rol principal în atingerea acestui obiectiv precum și pentru poziționarea Grupului ca platformă digitală cu expertiză în dezvoltarea de soluții flexibile și sigure pentru toate liniile noastre de afaceri: de la beneficii pentru angajați, la soluții pentru flotă și mobilitate și soluții complementare”, a spus Bertrand Dumazy, Președinte și CEO Edenred, prezent la București.

Echipă în creștere

De la lansarea în urmă cu trei ani, Edenred Digital Center a crescut de la 20 la 200 de angajați, iar obiectivul este de a extinde echipa în continuare. Pentru 2022, organizația are în plan angajarea a peste 50 de angajați.

Oamenii din Edenred Digital Center au expunere către o carieră internațională, într-un mediu divers, și lucrează la proiecte cu impact global, alături de colegi din întreaga lume, având acces la tehnologie de ultimă generație.

„Edenred Digital Center este un loc în care oamenii sunt conectați prin pasiunea comună pentru tehnologie și inovație, care le oferă o varietate de oportunități. Oamenii sunt cei care adaugă valoare companiei noastre, motto-ul nostru fiind #peoplemakethedifference. Așa că încercăm să le oferim un pachet de beneficii dintr-un spectru larg: de la sănătatea fizică și o stare de bine generală, la dezvoltarea profesională și echilibrul dintre viața profesională și cea personală”, a menționat și Răzvan Popescu, Director Resurse Umane divizia Global Technology, Edenred.

Printre produsele dezvoltate de Edenred Digital Center se numără aplicația Edenred Mobile implementată în 11 țări și pe 3 continente. Hub-ul a dezvoltat, de asemenea, soluții de plată în 22 de țări și parteneriate online cu peste 200 de companii din 23 de țări.

În România, grupul Edenred are 3 entități: hub-ul de tehnologie (Edenred Digital Center), compania de servicii de mobilitate (UTA Edenred) și Edenred România, care oferă o gamă largă de beneficii extrasalariale prin carduri dedicate (pentru masă, cadouri, culturale și de vacanță), aplicația mobilă proprie și platforma www.benefitsystems.ro.

Edenred conectează peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Compania oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanță, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijină de asemenea fenomenul cultural prin cardurile culturale.

În 2020, grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Sursă foto: Edenred România