Banca Comercială Română extinde ecosistemul digital George către alte produse non-bancare, printr-un parteneriat cu sistemul medical MedLife. Utilizatorii George pot accesa de acum abonamente medicale individuale și de business direct din magazinul aplicației.

În prezent, utilizatorii George beneficiază și o campanie de achiziție de abonamente medicale cu un discount de 30%. Oferta este valabilă atât pentru persoane fizice (până pe 20 noiembrie), cât și pentru microîntreprinderile care doresc să ofere abonamente medicale angajaților săi (până pe 20 iunie).

„Prin noul parteneriat pe care l-am încheiat cu MedLife, le oferim antreprenorilor acces rapid la pachete de abonamente medicale cu discounturi semnificative pentru angajați, care pot fi oferite ca un beneficiu și pot stimula competitivitatea firmei pe piața forței de muncă. Considerăm că abonamentele la servicii medicale moderne reprezintă o investiție absolut necesară pentru antreprenori, atât din perspectiva lor, cât și a oamenilor care sunt parte dintr-o companie de succes. De la lansare și până în prezent, am introdus peste 260 de funcționalități în George și vom continua să extindem gama de produse și servicii cu valoare adăugată disponibile pe platformă, atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii”, a spus Marian Ignat, Director Executiv Distribuție Retail, BCR.

În România, IMM-urile reprezintă peste 90% din firmele care activează pe piață, având o contribuție semnificativă în economie.

Contextul pandemic a generat un interes crescut din partea angajatorilor pentru a oferi abonamente propriilor angajați, deoarece au un impact pozitiv pentru productivitatea unui business. Mai exact, ele ajută la diminuarea costurilor generate de lipsa de eficiență, concedii medicale, spitalizări sau prezenteism (situația în care un angajat este prezent la muncă, dar este prea obosit, bolnav sau stresat pentru a-și desfășura activitatea).

Generat de același context, a crescut și interesul pentru sănătate în rândul angajaților, care au început să își asigure familia sau să facă upgrade la abonamente premium.

În prezent, abonamentele medicale reprezintă cel mai solicitat beneficiu extrasalarial non-cash, după bonurile de masă. Acestea facilitează accesul rapid la servicii de prevenție, cu ajutorul cărora angajații își pot monitoriza starea de sănătate și pot depista din timp eventuale afecțiuni.

„În prezent, avem grijă de 768.000 de angajați, din 8.000 de companii, care ne-au ales cu încredere pentru a beneficia de soluții complete de sănătate. Ne dorim să sprijinim în continuare afacerile din România, de aceea, ne-am unit forțele cu echipa BCR, una dintre cele mai mari companii din portofoliul MedLife, alături de care colaborăm de peste 15 ani, într-un parteneriat menit să ajute microîntreprinderile să asigure mai ușor servicii de prevenție și profilaxie pentru angajații lor”, a menționat și Mirela Dogaru, Director Corporate și Membru în Comitetul Executiv MedLife Group.

MedLife pune la dispoziția antreprenorilor 3 tipuri de abonamente IMM – Start, Start Plus și Speranță. Pachetele includ servicii gratuite și cu discount, precum medicina muncii, hotline medical și ambulanță privată, la sediu, numeroase analize, acces direct la consultații de specialitate, ecografii, servicii de stomatologie, asistență pre și post natală, iar ponderea lor diferă în funcție de pachetul selectat.        

Ce face George?

George este prima platformă de banking inteligent din România și primul produs de tip fintech oferit de o bancă în România – Banca Comercială Română.

Creat într-un hub de inovaţie de la Viena, cu contribuția tinerilor IT-iști români, George a fost dezvoltat în baza mai multor cercetări avansate digitale la care au participat și echipe de design, psihologi, sociologi comportamentali, dar și clienți, inclusiv din România.

George a fost redezvoltat la nivel local de experții BCR, împreună cu un ecosistem digital complet, primul din România capabil să ofere operațiuni de daily banking 100% online, fără alte interacțiuni fizice cu banca - de la deschiderea unui cont curent, până la credite, carduri, transferuri rapide, economii, asigurări, cashback, investiții și beneficii financiare multiple.

La mai bine de 3 ani de la lansare, George are peste 1,45 milioane de clienți activi și este disponibil din 2021 și pentru firme mici și mijlocii. La 6 luni de la punerea pe piață a versiunii pentru afaceri, peste 120.000 de companii s-au înrolat deja în George.

În magazinul aplicației, utilizatorii mai pot găsi și abonamente medicale individuale oferite în parteneriat cu Regina Maria, produse de asigurare speciale, produse de securitate cibernetică de la Bitdefender, reduceri de 50% la cursele cu trotinetele electrice Splash.

Sursă foto: photo 137083284 / Finance © Andranik Hakobyan | Dreamstime.com